jockeyn-erica

Alla inlägg under februari 2014

ajj

Av Erica lindström - 25 februari 2014 15:08

Igår red jag Felix. Vi hoppade och jan dök ner med huvudet så jag ramlade av fick ont i näsan.

Av Erica lindström - 20 februari 2014 22:04

Idag var jag i bullersta igen. Jag har ridit Tallisman och Felix som finns på bullersta. Jag började borsta Tallisman och så flätade jag lite han blev söt. Sen red jag honom i nya ridhuset och där övade jag galoppfattningar, volter, skänkelvikningar mm. Sen frågade Mia mig om jag ville rida Felix på lektionen efter och så klart ville jag det. Så efter jag hade ridit Tallisman red jag Felix och på lektionen övade vi halter vid bokstäver, fattningar och igångsättningar. Imorgon blir det vila med hästar.

Av Erica lindström - 19 februari 2014 20:20

Idag skjutade min mormor mig till bullersta för jag skulle hjälpa Mia! Så när jag kom dit fick jag hjälpa till att ta in ponnysarna. Sen sa Mia att jag skulle borsta Tallisman och sen hoppa lite i gamla ridhuset så det gjorde jag. Jag hoppade ca 60 cm han var jätte duktig. Sen fick jag borsta chino Bell med en annan tjej. Sen fick jag tränsa och sadla Tallisman igen. Efter det red jag Tallisman igen. Sen hoppade jag upp på Felix också. Tallisman hade tappat sitt täcke så det fick jag leta efter. Fast det hittade jag inte. Sen hämtade mamma mig så vi åt mat och sen ut till nästa stall som alltså var zippan och pajjen. Jag red zippan och mamma longerade pajjen vi hoppade cavaletti bommar också. Efter en stund hoppade jag av ich longerade henne det gick bra. Mamma longerade zippan med mig på jag ramlade inte av så alltså gick det bra. ???

Av Erica lindström - 18 februari 2014 20:13

Hej! idag åkte jag till stallet med Ebba. Vi grillade korv m. bröd. och sen red vi, jag red zippan. Efter ett tag hoppade jag upp på Pajjen och Ebba på zippan. Pajjen var lite sölig men jaja. Min brorsa fyllde också år idag så GRATTIS till dig  

Av Erica lindström - 17 februari 2014 09:45

Idag fick jag rida Felix. Vi tränade galopparbete och det gick bra för mig. Efter lektionen hoppade några andra upp så jag gick med han som red  

Av Erica lindström - 16 februari 2014 21:08

Idag åkte vi till Norrköping och kollade på saker till mn brorsa för han fyller år snart. men vi hittade inget att köpa direkt då fast jag och mamma letade kläder til mig för jag hade blivit lovad att få ett par jeans. så det köpte vi på cubus. vi åt också på pizza hut och där sätt vi i en timma mmm. det var gott.

Av Erica lindström - 15 februari 2014 09:23

Ska snart åka till buskhyttan för jag och ebba ska rida där. Jag ska rida pajjen och ebba ska rida zippan.

Presentation


Hej! Jag heter Erica och jag är 12 år. jag älskar hästar. jag tävlar ponnygalopp!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur är bäst?
 Hästar
 Hund
 Katt
 Kanin
 Fågel
 Annat

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards