jockeyn-erica

Alla inlägg under augusti 2013

Av Erica lindström - 20 augusti 2013 20:17

Idag red jag pajjen gick bra. Red med Ebba som red med Zippan.

Av Erica lindström - 17 augusti 2013 12:24

Vi är påväg till Täby nu. Vi har fixat hästarna och Lilla vargen som jag ska rida fick en inbakad fläta. Han fick även en liten fläta i panluggen sen ska han få glitter. Jag hoppas jag kommer vinna.

Av Erica lindström - 14 augusti 2013 23:13

Hej! Jag haft ett litet uppehåll nu men jag kan börja blogga lite nu. I somras har jag haft det superbra. Jag har varit i Grekland en vecka och det var underbart. Vi badade mycket och hade så skönt. Vi var i en ö som hette karpathos, den kan jag rekommendera för det var så himla fint där. Hotellet vi bodde på hette oasis och där var det också fint.

Vi har vart på sjön och det var också mysigt fast Grekland var lite bättre haha. Där badade vi också. Vi åkte i vår segelbåt som är en. Dixie 27:a. Den är röd och liten.

Men det bästa som vart i somras var ett ridläger som jag var på i en vecka. Det var roligt. Jag hade hästen Zippan som jag sköter om. Det gick bra. På lägret tränade vi massa saker. Tillexempel hoppning, skänkelvikningar och framdelsvändningar. Jag vann inte på hoppningen på avslutningen, fast det trodde jag inte häller.
:) <3 <3 <3 (:

Idag åkte jag ut till stallet och skulle konditionstränade vargen. Jag skulle göra det på åkern med Julia. Det gick bra förutom en gång för då ville han inte mer. Fast det gick bra för jag fick fram han igen. Jag blev nöjd efter dagens träning med Julia kunkel.

Presentation


Hej! Jag heter Erica och jag är 12 år. jag älskar hästar. jag tävlar ponnygalopp!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur är bäst?
 Hästar
 Hund
 Katt
 Kanin
 Fågel
 Annat

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards