jockeyn-erica

Alla inlägg under oktober 2012

Av Erica lindström - 19 oktober 2012 16:51

I morgon ska jag till kungens kurva där ska jag träna till globen den 1 december då jag ska vara med ska bli jätte kul jag längtar!!!!    


 kom gärna och titta på när jag tävlar med Lilla Vargen då är ni jätte snälla!!  

Av Erica lindström - 19 oktober 2012 16:26

Idag gick jag upp som vandligt och sen så åt jag frukost sen åkte vi till skolan. I skolan började vi läsa högläsning då läste vår lärare Kicki, Agnes-Cecilia den är jätte bra.  Sen gick vi typ ut på rast där ute hoppade vi hopp rep. Vi gick in och bytte om vi skulle ha gymnastik. På gymnastiken körde vi flaggan med fyra lag det var roligt.   Sen gjorde vi lite tillexempel hade vi bild vi gjorde anelyser. Efter skolan gick jag till mammas jobb men på vägen köpte jag godis. Vi åkte hem utan Didrik. När jag kom hem satte jag på tv och jag åt mitt godis. I kväll ska inte min brorsa Didrik (Didde) vara hemma för han ska på bio med sin kommpis Kevin dom ska se Ted sen ska Didrik sova hoss Kevin. Det blir en lugnare kväll nu.     

Presentation


Hej! Jag heter Erica och jag är 12 år. jag älskar hästar. jag tävlar ponnygalopp!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur är bäst?
 Hästar
 Hund
 Katt
 Kanin
 Fågel
 Annat

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards