jockeyn-erica

Alla inlägg under september 2012

Av Erica lindström - 30 september 2012 19:00

Då var det dag för SM:et i ponnygaloppen. Förra året blev jag och Lilla vargen placerad som 3:e bästa SM ekepaget och i år blev det nästan samma placering, vi blev alltså 4:e bästa 2012. Distansen var 200 meter längre än förra året också. Alltså var det 600 meter den här gången. Men Lilla vargen var jätte snabb i starten sen orkade han inte vid halva upploppet ungefär. 

 

Av Erica lindström - 13 september 2012 16:37

Jag var på skolan som vandligt sen gick jag till rosvalla där Julia satt, när jag gick fram till Julia så sa hon vi går in till bowlinghallen. Vi köpte godis och glass direkt när vi kom mot kiosken, jag köpte en glass som heter Trollis. När ca 15 minuter hade gått, sen vi gick in i bowlinghallen så ringde mamma. Vi gick ut och mamma kom. När vi kom hem pakade vi kläder. Sen åkte vi till stallet, jag tog in Jaina när vi hade klivit ur bilen. Mamma longerade henne sen red jag henne medans mamma och Julia hämmtade Casper och Aragon. Jag hoppade Jaina gick jättebra. Sen gick jag in i lilla stallet, Veronica sa att jag skulle rida Lilla Vargen jag skrek,JAA!!

Efter ridlektionen var slut följde jag med Julia hem som bor i Drögsta där stallet ligger,jag ska sova över två nätter ftersom vi är lediga från våran skola.

 

Jag fick Lilla Vargen på ridlektionen.  

Presentation


Hej! Jag heter Erica och jag är 12 år. jag älskar hästar. jag tävlar ponnygalopp!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilket djur är bäst?
 Hästar
 Hund
 Katt
 Kanin
 Fågel
 Annat

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards